efter regn kommer sol...

Hela förra veckan vill jag på nåt sätt radera ur mitt liv för den var bara strulig, bråkig och jävlig...men nej det kan man ju inte göra. Utan istället får jag väl dra lärdom av allt och blicka frammåt för nu känns det ju så mycket bättre!

Helgen var mysig. Fredagen var det hemmamys själva med taco-paj, lördag kom Johanna och barnen och jag fick hjälp att fixa våra köksluckor, vi är inte klara ännu men det kommer bli så fint när det är klart. På kvällen kom Natta med familj och vi åt och spela spel.

Igår var jag hos optikern. Såg här om dan att dom hade gratis synundersökning och tänkte att det kan väl vara bra att passa på att kolla läget då jag inte varit hos optikern sen högstadiet.
Jag blev faktiskt chockad när det visade sig att jag ser ganska dåligt på mitt högra öga, och optikern sa tom. att det troligtvis var anledningen till min yrsel jag dragits med senaste halvåret.
Så nu blir det till att välja bågar, vilket är skitsvårt ju!Ska dit och låna hem lite till helgen.

Är nyss hemkommen från Ikea, där jag och barnen varit på snabbvisit med syrran och mamma. Jag skulle bara köpa beslag till köksluckorna.
Vi va där knappt en timme före stängning och det va riktigt facinerande att se hur folk var stressade och sprang som tokar överallt, man fick passa sig för att inte bli nermejad.
 
Passa mig fick jag också göra när jag körde hem från Ekerö, då jag bara har en lampa på bilen som dessutom pekar rätt ner i marken... man ser helt enkelt ingenting och det är inte alls kul att köra ut hit på det viset. Ska be Oscar fixa det imorn.

Nu ska jag ta en macka framför TVn innan det är dags att sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0