Sunny day...

Vilken lugn och mysig helg...

Viggo blev utlånad till sin farmor igår så jag och Ozzy passade på att gå på bio för första gången på säkert två år!!!
Jättemysigt och vi såg Gran Torino, riktigt bra var den...jag grina som vanligt!

Sen blev vi kvar hos svärmor hela förmiddagen. Jag (med viss hjälp? av Viggo) storstädade och tvättade min bil. Alla som åkt den senaste halvåret kan verkligen instämma att det var på tiden. Men nu är den så fin så jag skriker högt åt den som tar med sig minsta lilla gruskorn in i den!

Oscar fick också Viggos hjälp när han meckade och han såg ut som en sotare efteråt.

Sen åkte vi hem och åt tacos här hemma med Melvin och hans mamma (våra gulliga grannar).

Nu sover Viggo som en klubbad säl och jag har precis tagit hand om lite tvätt och nu ska jag slänga mig i soffan med min feta godispåse.

Förresten så funkar min telefon fortfarande inte att ringa ut eller smsa med och därför vill jag skicka en hälsning här till min rara Sara: RING MIG!!!Jag och Viggan längtar efter dig så vi börjar bli desperata!!!


MIni-Oscar


 

Så här ren har aldrig gamle Bettan varit...för att inte tala om insidan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0