...

Jag är kass på att uppdatera här...enbart för det faktum att det är vååååår och då håller jag mig ute i solen och gör hoppsasteg istället av vårlycka!
Sen är jag ju sååå ofantligt trött och sitter i stort sett och sover redan klockan nio. Va ju hos läkarn förra veckan och tog massa prover och mitt blodsocker såg inte speciellt bra ut och jag har tydligen fler symtom som antagligen skulle kunna va diabetes MEN ska tillbaka och ta mer prover på fastande mage om nån vecka, så de är inte alls säkert att det är så.

Har fortsatt mitt flitiga pluggande den här veckan också genom att stanna kvar i skolan även om det tar emot när det är så fint ute.

Viggo har varit en riktig buse idag...inte alls gjort som jag sagt, kastat grejjer, klättrat och varit så bråkig så jag både skickat in han på rummet och hotat att ringa påskharen och säga att han inte behöver ge Viggo nåt ägg.

Jag va ju lite klantig igår när han va med mig och handla på City Gross. Han spanade in en speciell bil som heter "Luigi" och den skulle han ha. Vi hade bråttom och han vägra släppa den förens jag kläckte ur mig att påskharen skulle komma med en sån på lördag om han va snäll. Då gick det minsann bra! MEN nu kan ni ju själva förstå vad som kommer hända om inte den där j**la "Luigi" ligger i hans ägg på lördag. Det kommer ju bli ett sånt liv så jag har inget val än att åka in och köpa en sån. Vilken sucker man e!!

Påskhelgen är fullbokad med diverse släktkalas, här och där! För mig betyder de köttbullar, potatis och ägg fyra dar i rad eftersom de är det enda jag gillar på påskbordet. Men man ska inte klaga...känner mig lite väl pessimistisk idag så jag borde inte skriva så mycket mer.


Mmmojot...



 


Kommentarer
Postat av: Aida

åååh det är så kl och läsa din blogg, jag saknar dig puss på dig min vän!

2009-04-16 @ 01:43:06
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0