Då var man här igen...

var än en gång hur länge sen som helst sedan jag sist skrev här men nu fick jag tydligen något litet infall...
Kommer dock inte bjussa på några bilder då mitt minneskort i kameran är fyllt till max.

Nu har min Saris fått sin lilla Elise. Var där och hälsade på den nya lilla familjen i förrgår och hon var ju sååå go och Sara såg hur pigg ut som helst, starka kvinna!!
Känns svårt att förstå att om "bara" 4 mån. sitter jag själv med en egen lika liten tös i min famn även om hon gör sig påminnd hela tiden med en massa hårda men mysiga buffar från insidan!

Jag passade på att göra mitt engelska prov igår istället för idag då det egentligen skulle varit så imorse lämnade Ozzy Viggo och jag fick sovmorgon och kunde äta frukost framför TV´n.

Fick redan i början av terminen veta att vi skulle skriva en novell i svenskan för att bli godkända i kursen och detta har jag hela tiden skjutit fram och haft ångest över då jag är sämst på att fantisera ihop historier. Men mina vänner, idag, med knappt två veckor kvar på kursen tog jag mig i kragen och skrev den. Nu ska den bara renskrivas och lämnas in!

Hade lovat Leo att jag skulle hämta upp honom och vi skulle åka till leksaksaffären i Vby och byta hans födelsedagspresent då han redan hade de vi först gav honom.
Tycker det är jättemysigt med den här kylan och frosten (bättre än regn och grått) MEN när jag startat bilen och satt på fläkten för att bilen skulle bli varm medans jag skrapade rutorna funkade tydligen inte alls värmen i bilen utan det kom bara kall luft vilket resulterade i att det istället var fullt med is på insidan av alla rutor. försökte skrapa bort de mesta men det va helt omöjligt att se något och tog mig en halvtimme att komma iväg. MORR!

Sen var det ialla fall bara att hämta resten av ungarna också och åka hem och mumsa på årets första lussebulle!

Nu är det snart dags för Grey´s...båda killarna har somnat. Den stora ska väckas nu och den lille ska bäras in i sängen...vilket jag själv knappt klarar av just nu med min halft invalida kropp!




Första inköpet till lillan, kunde inte låta bli då den va på super-rea bara idag, 79:- på Lindex webshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0