Kung Fu Panda...

Börjar blogga här istället för på familyliving där jag hållt till några dar.

Är så nöjd med att jag skickat in alla mina första skol-uppdrag...bara psykologin kvar...väntar med stor spänning på resultatet men har ingen aning om vad det blir.

Vi har precis käkat lite kycklinggryta här och nu kollar mina killar på Kung Fu Panda-filmen med stora ögon.

Är första veckan på länge som jag inte lyckats fylla med massa planer vilket faktiskt känns riktigt skönt!
Det ända inplanerade (bortsett från skolan såklart) är på fredag...då har nämligen min tokiga vän sen sisådär 17 år tillbaka, fått för sig att hon ska komma hem till mig och städa mitt badrum...hon brukar nämligen använda badrums-städning som terapi sötisen. Tro det eller ej men hon fick faktiskt övertala mig om detta och jag ska så klart bjuda henne på min köttfärspaj som hon gillar väldans mycket:)
Faktiskt så får det här mig att minnas när vi alltid lekte hemma hos mig när vi gick på låg eller mellanstadiet och hon alltid väldigt gärna städade mitt rum, haha! Schyssta vänner man har alltså:P

Nä nu ska jag joina grabbarna framför tv:n...



Syns att Viggo fått låna min kamera...får rengöra linsen till nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0