Leo

Åkte hem till mamma imorse när jag lämnat Viggo, vi pratade och drack kaffe. Så mysigt!
Mina syskonbarn Leo och Lova va också där och eftersom Lova skulle va hemma från dagis och följa med mamma till nagelsalongen så fick Leo plötsligt väldigt ont i halsen och kände att han också skulle behöva va hemma:)
Det slutade med att han fick följa med mig hem och vi stannade och köpte en varsin lott och en varsin godisbit på hemvägen och fredag den 13e till trots så vann vi på en av lotterna...kammade hem storvinsten på 10 kronor. Inte illa pinkat va?!

Nu har Leos pappa precis hämtat honom och snart kommer Cissi och då blir det köttfärspaj.



Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så snäll som tar hand om min "sjuka" son. I love U!

Söta är ni också!

2009-02-13 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0