Min syster..

Inte nog med att min syster är snäll och lånar ut sina söta barn till mig, hon köper med sig tidningar till mig också vilket jag verkligen blev glad över då det var evigheter sen jag köpte en tidning. Så den ska jag krypa upp i soffan och läsa om en stund när Ozzy lägger Viggo.


Fick för mig förut att jag skulle göra rent vårat ugnsgaller som va hur äckligt och brunt som helst. Jag skrubbade som en tok och insåg att min nya bästa vän heter Svinto. Han är riktigt pålitlig och ska få hjälpa mig att skrubba resten av köket lika rent som mitt ugnsgaller imorn.


Love it!

Ikväll är det säsongspremiär för House och då är både Oscar och jag bänkade framför TV:n.

Här är några andra som var bänkade framför TVn tidigare idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0