Pustar ut..

Fick tillbaka mitt psykologi-uppdrag redan två timmar efter jag skickat in de vilket jag inte trodde bådade gott, läste nervöst igenom det...och jag kan säga att det har varit så jävla krångligt och jobbigt för mig att fatta det här uppdraget och skriva det så nu är jag såå lättad att just detta i alla fall är över och att jag kan fortsätta i samma stil för jag hade tur och fick ett VG-. Supernöjd med de eftersom jag va rädd för att jag inte ens skulle bli godkänd.

Nu sitter dom tre barnen bänkade i soffan framför "Lilla kycklingen" och jag väntar på att Ozzy ska komma hem från affären. Här blir det korv och pommes idag, inte bara till barnens lycka utan även MIN.

Kommentarer
Postat av: malin

Hj vännen, gud vad duktig du e!!!! Det e så kul att få tillbaka sina arbeten när resultatet blev så lyckat. Det ger en liksom en kick! Keep up the good work.....

Puss puss

2009-02-18 @ 09:59:31
URL: http://mollel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0