En typisk surjämte, thats me...

Idag är jag en riktig grin-lisa. Jag har huvudvärk och är tjurig mot Oscar och har ingen ork att lägga på min busiga unge heller. Men jag får ta nya tag imorgon!!

Har gjort klart mitt uppdrag om läkemedel nu och jag tänkte bara att svärmor skulle få kolla igenom det innan jag skickar in det.
Imorn kommer jag inte sitta kvar lika länge för då ska jag åka hem till Steffie en sväng och hänga med henne och vi är för en gång skull båda barnfria tillsammans!

Har förresten stått och stekt pannkakor i typ två timmar direkt när vi kom hem och jag tror jag gjorde mat för ett helt kompani för mer än hälften blev över. Viggo gillar verkligen inte sånt som alla barn andra gör, varken våfflor, pannkaka eller sylt.

Typ så här känner jag mig även om jag inte egentligen är nån jämte överhuvudtaget....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0