Kalasdag

Viggo går runt i cirklar i vardagsrummet och sjunger: "Bussen går runt runt, blä blä blä, hela danen" Mycket vackert!

Om några timmar ska vi sticka iväg på dagens första kalas hos Lovis, som fyller 4 år, sen bär det av till Ozzys kusin som fyller 20 år. Full fart med andra ord och jag kan tänka mig att Viggo kommer vara riktigt trött så jag tänkte snart att vi skulle ta oss ut på en liten promenad och se om han kanske somnar en stund i vagnen.

Ozzy har åkt iväg på jour och jag har legat i soffan och kollat på en film som heter "Taken", den va riktigt bra!

Nu ska jag se till så både jag och Viggo får på oss lite kläder innan vi går ut i slasket...Vart e vååååren!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0