Mitt samvete ...

Mitt samvete blir bättre och bättre för nu har jag suttit och pluggat 3,5 timmar i sträck...bortsett från lite matlagning. Känns skönt men nu får jag inte in mer i min trånga skalle, så jag lägger ner för idag.

Kändes så tungt och segt att ta sig upp och till skolan imorse, ville inte alls och kännde mig halv-nere. Men jag reste mig igen när jag fick prata av mig lite=)
Sen blev det en fikastund (verkar ha blivit rutin för mig) med Cissi, åt den godaste Fiffi-rutan/Kärleksmumsen jag nånsin ätit. Onyttig idag igen alltså, försökte dock kompensera detta genom att äta nyttig middag...intalar mig själv att det skulle hjälpa.

Imorn borde jag plugga ännu mer men jag lyckas alltid boka upp mig på massor och imorn har jag bestämt med Steffie och huuur kan man motstå en sån pudding?För att inte tala om den ännu mumsigare puddingen, Hector!
Får helt enkelt styra upp det med plugg på kvällen istället.

Nu ska jag och Ozzy slänga oss i soffan och passa på att umgås lite eftersom han blir borta hela helgen!

Tyvärr så gick det inte att vända bilden men Viggo vägrade
ta av sig overallen när vi kom hem, en timme och två
rosiga kinder senare åkte den av mot hans vilja.



Den här skylten har jag gjort till Cissi när vi va små och
den sitter kvar på hennes dörr, coolt va!?

Den här skylten har Cissi kvar på sin dörr hemma, den gjorde JAG när vi va små:)

Dagens nyttiga efter den onyttiga fikan, sesamlax med
hoummus & grönsaker.


Kommentarer
Postat av: Nattta

Mums! vilken middag!!!

2009-03-04 @ 20:50:23
URL: http://enwiking.blogg.se/
Postat av: Aida

mmmm muuuums jag vill ha har du lagat det där själv??? mmmm

2009-03-06 @ 03:21:56
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0