Full fart frammåt, håll tätt bakåt...

Idag hade jag min andra examination och jag va till och med mer nervös än sist för de va en hel del jag inte riktigt hade fått in...höll bokstavligt talat på att skita i brallan men trots de så blev det faktiskt VG i slutbetyg så jag är jätteglad!

Ozzy kom hem precis när jag va klar och jag följde med honom till biltema och lite andra ställen. Har varit sååå arg och less på alla hans bilar och bilprat som varit det enda i hans huvud på sista tiden, varit borta i garaget varje kväll och med hjälp av lite andra småjobbiga saker idag så brast de:P Lite gräl, skrik och tårar...det behövdes nog för nu känns det mycket bättre när vi rensat luften och han är ju bra allt go på samma gång min gubbe, börjat ge presenter och städa och vara allmänt gullig,  men men så här blir det ibland=)

Missade totalt att dagis stängde tidigare idag också så fem minuter innan stängning ringde Viggos fröken och undra vart vi tagit vägen. Vi var då i Kungens kurva så jag fick skicka dit mina gulliga föräldrar. Skäms på oss!

Jag och Viggo stannade och åt med mamma och pappa medans Ozzy åkte iväg och jobbade lite.
Viggo fick gå runt utan blöja och var jätteduktig och gick och kissade på toan när han blev kissnödig:)


Eftersom min underbara vän Natsy lägger upp en så otroligt vacker bild på mig, vill ju inte jag va sämre...har man vackra vänner ska man ju självklart visa upp dom.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahah men allvarligt sofia :P haha ser ju sjuk ut, se you on onsdag on my balle ;)

2009-05-04 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0