fredags update

Tycker veckorna går så fort nu, känns som hösten kommit bara över en natt. Men mig gör det inget, jag älskar hösten, tycker de är så fint ute och härligt när kylan biter i kinderna.

Har pluggat ikapp i veckan, i torsdags satt jag kvar i skolan till kl 17. All städning och tvätt har fått vänta och det har varit kaos här hemma förutom i början på veckan då Ozzy hade plockat upp och gjort fint..vilket havererade direkt igen!

Idag har jag dock inte pluggat alls. Åkte imorse och träffade Steffie, vi åt frukost i Vällingby. Åt en jättegod bagel med creamcheese och skinka!
Kollade lite i affärer och köpte en tröja och ett par jeanstights, utan att prova dock så vi får se om det åker tillbaka eller inte.
Just nu vill jag egentligen inte handla kläder och sånt utan lägga allt på grejor till blivande huset men de va verkligen akut av en viss anledning och allt gick på 399, så jag har inte så dåligt samvete!
Plus att jag åkte hem och städade upp och tvättade efteråt vilket stillade mitt dåliga samvete ännu mer=)

Imorn blir det nog skogen eller loppis...funderade på att åka till badhuset med Viggo men jag vet att vi är så lata på helg förmiddagarna så det kommer inte bli så.
På kvällen ville Ingela ha Viggo men jag har inte bestämt ännu om jag vill släppa iväg min lilla älskling...

Söndag har jag lovat min mamma att göra citron-maräng-paj. Hon fyller år på måndag och vi ska fira henne på söndagen!Har letat present idag men hittade inget fint nog för min älskade mor;)

Nu ska jag börja med middagen...gör hemma-pizza idag!





Kommentarer
Postat av: Aida

ååh jag saknar dig puss

2009-10-05 @ 15:16:40
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0