Fredagsmyyys

Fortfarande sjuk och det är så tråkigt så. Va nere i centrum och hämtade ut hostmedecin och handlade med Viggo och bara det tog musten av mig totalt.

Jag som hade hoppats på att känna mig frisk idag eftersom vi ska på brunch på Marinan imorn med mina föräldrar och syskon med respektive familjer men det vet i sjutton om jag kommer orka det tyvärr.

Fick precis en macka och en kopp te av min snälla älskling men klantig som jag är råkade jag så klart spilla ut te i vår soffa...hoppas det går bort.

Har inte orkat plugga nånting dom här senaste dagarna så jag kommer ha massor att ta igen nästa vecka (då jag minsann ska vara frisk igen) men jag orkar faktiskt inte stressa upp mig över det utan det får helt enkelt vara så.
Min hjärna funkar helt enkelt inte just nu!

Ikväll joinar vi resten av svenska folket framför Idol och sjunger fredagsmys i kör...om det så är det sista jag gööör...Lalala!
Så svenneaktigt, toffligt och underbart skönt, precis som jag vill ha det!

Oscar klarar nästan aldrig av att vara lika tofflig som jag utan när jag börjar himla med ögonen nån gång vid tio-elva tiden (ibland tidigare), brukar han vara färdig-tofflad och ringa nån annan otofflig kompis och dra iväg på otoffelheter.

Nu ska vi hjälpas åt med lite middag...lövbiffgryta och ris blir det idag!Himla intressant va!?


Viggo och hans kusiner gillar också fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: Aida

vilka sötisar

2009-09-14 @ 01:03:28
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0