Och så börjar en ny vecka..

Måndagen började med att Oscar som skulle gått upp jättetidigt, åkt och jobbat sen kommit hem och skjutsa Viggo till dagis, för att sedan åkt och jobbat igen, istället försov sig och blev väckt av Viggo strax efter 8. Istället gick jag upp med Viggo och försökte få honom att skippa dagis då det ändå va kort dag (8-12) och klockan redan närmade sig nio.
Men han ville absolut gå så jag passade på att använda den korta tiden till att uträtta ett ärende i V-by och det gjorde jag helt rätt i för den första jag springer in i där är min fina Steffie och även om vi bara sågs en liten stund då så var det så klart trevligt och hon sa att hon sett Helene och hennes plutt så möttes vi upp.

Dom följde sedan med ut till oss och vi tog en sväng i skogen och plockade blåbär när vi hämtat Viggo.
Och av blåbären vart det paj-fika ute i vår park. Mysigt värre!

Sen fick vi spontan-besök av svärmor som hade med sig Blixten-basketskor till Viggo, han vart superglad (jag, inte lika;)).
Med svärmor åkte vi på en hus-visning här ute och sen och tittade på två andra objekt hon var nyfiken på.

Det har alltså varit full fart hela dan och så känns det som det fortsätter hela veckan...
Imorn bebismys hos Emelie, onsdag Kolmården med mamma & Lovis, torsdag tandläkarn, fredag tror jag jag ska träffa Steffie, lördag får vi besök av våran gamle vän Erik som vi inte sett på evigheter...trevligt men full fart alltså.

Kolla in den här asballa klänningen som vi kanske tänkte köpa till Vilmis att ha på dop-fikat...antingen tycker man nog den är gräslig eller så tycker man den är grym...vi gillar´n!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0