Smältande värme...

Jag har aldrig varit så varm och svettig (blä) som jag är denna sommar, vilket jag antar har att göra med min amning men alltså jag smälter snart bort och kunde inte låta bli att tycka det var lite skönt med dagens regn- och åskskur.

Njuter dock av värmen en hel del trots min varma kropp. Det bästa är poolen vi skaffat till baksidan här hemma, den gör ju att jag slipper visa min degiga tjockmage på en strand i sommar, dessutom har vi ju superhögt staket så till och med grannarna slipper skåda detta...förutom dom som är med oss och badar=)

Och det är ju inte så mycket mer som händer i mitt liv just nu förutom just sommarhäng på baksidan.
Viggo har sommarlov och är som väntat ganska svår-road och uttråkad, idag tvingades han dessutom hänga med mig till City Gross för storhandling... Och än så länge kan jag njuta över att han inte insett pengars värde ännu, då jag lovade honom en badleksak och han gick och höll i en jättelänge som han skulle ha. Den kostade 150 spänn men när vi nästan va framme vid kassan fick han syn på tuggummipaketen och sa "eller förresten jag tar tuggummi istället mamma".

Vilma blir ju 3 månader nästa vecka och hon blir mer och mer sällskapssjuk och "med".
Jag badade nyss badkar med henne och nu har hon precis somnat. Försöker njuta av att hon sover så bra just nu för jag vet att det antagligen inte kommer vara så länge.
Börjar känna att det kunde vara skönt om O ibland kunde mata henne så jag har prövat flaska och ersättning tå gånger nu. Första gången gick toppen men andra gången tror jag hon va för mätt och ikväll ska jag pröva igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0