Fredagsmys?!

Vilmas förkylning verkar gå åt rätt håll, hostar bara enstaka gånger nu och rosslar inte lika mycket heller så det är ju skönt.

Viggo fick vara ledig från dagis idag så jag fick äntligen ligga kvar i sängen som jag längtat efter men såklart fick tydligen O också göra det just idag...vilket i och för sig va mysigt!

Hade tänkt att vika all tvätt jag tog hand om igår men istället gick vi hem till Viggos dagiskompis Hugo och lekte och umgicks, så trevligt så och det va skönt att låta tvätten och disken vänta och få komma iväg och umgås lite istället.

Hade tänkt åka till syrran och ha fredagsmys med dom och mamma och pappa men då Leo och Lovis är lite förkylda känns det dumt att ta dit lilla Vilma så nu har jag och barnen fredagsmys själva här hemma då O har träning en så pass dum tid som halv sju till åtta en fredagkväll. Så trist!

Imorn har vi gemensam städdag här i området och usch vad jag inte ser fram emot de, speciellt inte då det tydligen ska bli dåligt väder hela helgen!

Nu ska jag umgås med mina barn!




Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi saknade er. Men det var så mysigt att jag fick komma och gosa lite med dina sötnosar igår!!!

2010-05-09 @ 21:58:01
URL: http://vardagarochfredagsmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0