Kalaslördag

Äntligen...har man fått lite mer sömn. Vilma har efter detta amnings-avslut sovit såå dåligt. Hon har senaste veckan varit vaken 2-4 timmar i rad VARJE FÖRBANNADE natt.. jag har känt mig sååå sliten och ser sååå sliten ut också, det har jag nämligen fått höra:)
MEN som sagt inatt vände de. Oscar fick ta läggningen och fram till 23 så fick han gå upp två ggr och stoppa in nappen, sen har jag stoppat in nappen en gång, sen sov hon till 4,45, då verkade hon hungrig, fick lite ersättning och somnade utan problem om. Själv var jag i chock och låg på spänn så jag kunde inte somna men de e skit samma för jag va glad ändå, och sen vakna hon vid 6, då tänkte jag okej, detta är ju helt okej tid att hon vaknar så jag tog upp henne i min säng och tänka sig, att då somnar ungen om igen och sover till kvart i 8. Nu håller vi bara tummarna för att det fortsätter i samma bana.

Igår gick jag efter alla dessa nätter i nån sorts dvala. Åkte iaf. till City Gross och handla lite ingredienser sen hem och hade bakmaraton för idag kommer familjen över på födelsedagsfika här.

Oscar jobbar så jag har städat, bakat och fixat medans båda barnen hållt igång...tycker jag varit lite duktig faktiskt!
Nu är allt klart och jag hann tom. sätta mig en stund i soffan!

Sen kommer även Steffie och Hector ut till kvällen, myyyys!!

Nu ska jag tända lite ljus här hemma i höstmörkret!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Galet starkt av dig att orka så mycket!

2010-11-15 @ 14:19:42
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: Aida

hejja supermamman!

2010-11-27 @ 23:44:02
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0