pumpafix

Morgonen började med att Viggo tydligen bestämde sig för att det var en god idé att gå upp redan halv sex...jag höll inte med honom utan ville bara dra täcket över huvudet och somna om.

Efter att morgonen blev allmänt kaotisk med gråt och utbrott från diverse håll bestämde vi att Viggo skulle stanna hemma. Toppen tycker jag så vi hinner umgås lite innan jag ska till jobbet.
Vi har fixat ordning en pumpa inför Halloween och varit på höstpromenad. På promenade vart Viggo lite trött i sina ben men det gick ju genast över när vi gick förbi några som hade höns och jag sa att hönorna var efter oss för att picka oss i rumpan...då vart benen minsann pigga igen!

Nu ska jag snygga till här hemma och hoppas på att det är lika fint när jag kommer hem från jobbet som när jag åkte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0