Tiggarmonster...

Jaha, då var det officiellt vinter nu då med tanke på tidsomställningen. Men jag är faktiskt lite taggad. Förra julen var vi mitt uppe i flytten eftersom vi hade inflyttning den 20 dec. och därför hade vi knappt något julpynt alls. Det tänker jag ta igen detta år med dunder och brak, speciellt eftersom Viggo också längtar så mycket efter julen. Så första advent är datumet jag väntar på, då åker allt fram... och på nyårsdan är man så inåthelvete less på allt så då åker det tillbaka upp på vinden illa kvickt!

Spenderade både fredag och lördag med Natta med familj. Lättsamt, mysigt, roligt och lite flamsigt som vanligt!Love!
Barnen är så vana med varandra så dom har nästan som en syskonrelation!

Viggo blev inspirerad av några stora barn som Halloweenade här och bad mig måla honom till monster. Sen ville han också själv gå och säga "bus eller godis". Han var inte ens borta 10 min. men det märks att han är poppis hos grannarna här för på den korta stunden hade han lyckats samla ihop en rejäl påse fylld med gottis.
Tycker han var lite modig som gick alldeles själv...jag hade minsann inte gått med för att se honom stå och tigga av folk, men skicka iväg honom har jag inga problem med...nästa år ska jag be honom säga "bus eller pengar" istället så kan han finansiera sina julklappar själv;)

Oscar tog precis med sig Vilma upp till sovrummet för en middagslur så jag och Viggo ska åka och hitta på nåt alldelles själva...vad det blir har vi inte riktigt bestämt ännu men mysigt ska de bli att få vara ensam med honom en stund!




Kommentarer
Postat av: Wayne

Jag är numera en trogen läsare.

Kom över med Viggo så kan han få leka lite med isoleringen



Har Oscar pratat mycket om den underbara filmen vi såg igår?

2010-10-31 @ 11:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0